Bloc creat per en Damià i l'Esther

1 d’agost del 2011

Palanganes Delhinianes

Benvolguts i benvolgudes tornem a ser aqui....

Els Pinks, com cada estiu, tornen a voltar-la.

Desti 2011 (si el trobem): Taj Mahal. Tranquils si mes no des de fa dos dies estem intentant-ho.

30/07/2011

Preparacio de motxilla last minut. Adquisicio de la guia trenta segons abans d'agafar el tren, comiat express a can Campaner on vam determinar dos grups d'individus: els organitzats, i crec que ja sabem a qui hi podem encabir, i els despreocuats o poc previnguts (nosaltres=el Trimoni).
Foto representativa dels tres magnifics marxant de Girona... I direu, 3? Si tres mones: la Fabrellas, en Damia i, com no, el nostre Amelio que per qui no el conegui de res es un mono groc simpatiquissim que va patir un segrest express per una banda terrorista del clan "una birra amigo"...
Anem a Barcelona a passar la nit abans d'embarcar petits moments per recordar:
- Sopar Bidasoa, com l any passat, per poder marxar amb aquell regust de xistorra tan i tan caracteristic.
- Birres i futbolins varis a El Aguelo amb gent gayfriendly... Va per vosaltres Marcel (accentuant la a) i Denis, com no uns noms super gays.....
- Mojito final en un nou antro per repetir i a la recerca del bus nit.

31/07/2011

Arribada a Delhi amb tota la seva esplendor de calor i mala organitzacio...
Ens voliem fer els guais amb un xofer que ens vingues a recollir com a les estrelles a l aeroport i va el cabro i en plena matinada no es presenta a la cita concertada. Telefons amunt i avall, missatges que no entenem, en Damia a la parra i anem-hi que encara hem de comencar.

Un taxista pollos i mafios ens acosta al hotel que el podem salvar pero l entorn deixa molt que desitjar per ser un paratge idil.lic, Cal dir que el taxista si el podem definir aixi mentre conduia va fer el record mundial del joc de la serpiente del Nokia amb l agreujant de passar pel costat d un control policial que n hi es va immutar.
Un hotel del que haguessim marxat per potes amb el que ens anem reconciliant, ja no ens preocupa l aigua marro que surt de les aixetes, la pudor ja no es pudor si no olor forta, i els cambrers de pell torrada, per no dir xamuscadeta, comencen a ser entrenyables. A quarts de cinc de la matinada anem a clapar entre llencols amb taques sospitoses i possibles intents de mainada....

01/08/2011

Sort que voliem esmorzar i vam reservar ho al recepcionista nocturn si no ens arriba a despertar per telefon... a les dotze encara ronquem... Les bones costums no es perden!!!
Sortim a la jungla.... Transportistes de mil vehicles diversos: homes-bici (amb B alta), "tuctuqueros" (altrement dit mangantes amb una moto de tres rodes coberta amb llauna que encara no entens com no volca en cada revolt), i mil ciutadans mes que ens volien amenitzar la vetllada pensant que teniem les butxaques arrebossants de dolars per a ells.
Despres de la primera impressio de Delhi i veient les limitacions del pais i dels integrants del trio (tampoc podem salvar a l Amelio.... es com nosaltres un "Palangate" nat ) arribem a la primera conclusio: hem de demanar ajuda professional i no us penseu que volem dir ajuda psicologica o psiquiatrica si no de professionals del mangoneo turistic.
Des d aquest migdia compartim viatge amb un taxi driver de poques paraules anomenat Bob... Creueu tots els dits perque ens uns dies no us haguem de dir que es en Bob Esponja que acaba amb tot l alcohol de la zona.... Sort que es car!!!
Tarda turistica per racons "dignos de admirar" i que ens han sorpres gratament i retorn a l hotel
Extasis del descans amb la primera dutxa amb "cossi i palangana" i sopar made in Palangate: iogurt de tamany industrial i platanus indius, que per cert, son igual de bons que els catalanets-canaris-andalusos...

Good night and good luck our friends!!!

Petons per tots i totes!!!