Bloc creat per en Damià i l'Esther

29 de juny del 2010

Boston-San Francisco

San Francisco, 28 de juny del 2010

Hola familia!!!

El tema d-internet esta cardat i no tenim temps per fer una entrada com les que ens agrada fer. Nomes dir-vos que vam estar tombant per Boston amb en Leo i la Clara i que vam poder comprovar que a USA tambe tenen ciutats verdes i tranquiles amb un munt d'universitats que l'envolten.

Quan vam anar a Boston ens vam instalar a casa de la Jodie que em sembla que no us en hem parlat. Es una amiga de la Francesca que ens va acollir a casa seva durant dues nits. No us ho perdeu en el sopar de benvinguda vam gaudir de la companyia d,una veina de la Jodie de Barcelona que fa 20 anys que viu alla.

Comiat el dissabte al mati del Leo i la Clara i nosaltres comencavem solets la nostra aventura per arribar a SFCO. Viatge de quasi 8 hores per arribar a SFCO a l-altra costa dels EEUU i a les 22.15 hores arribavem a SFCO sense saber ni on collons era l-hotel. Un mangante ens va acompanyar amb el seu super cotxe, camuflat de taxi, fins a l-hotel. Tot i que ens vam acollonir pq ens pensavem que ens plumaria el viatge va ser agradable i ilegal.

No tenim paraules per explicarvos com es lhotel, nomes dir que ni quan ens casem ens envoltara tant de luju. Ja penjarem fotos. Ja hem complert els objectius que ens haviem marcat per la ciutat: passar el dia de lorgull (aixo es mereix un post a part, quan tinguem temps) nomes dirvos que hi havia mes pluma per metre quadrat que al super edredo que tenim a lhotel. Una experiencia que ens ha fet mes gais!

Dema ja agafarem el cotxe per anar a fer la ruta pels parcs naturals del pais, reseu a sant cristofol un parell de parenostres perque ara si que comenca laventura de Telma i Louis.

Merci pels missatges i mails de tots els seguidors. Petons!!!

PD:

Nen del gos i nena del carrer Iberia se us fa saber que estem be i sabem anar solets pel mon tot i que no ens ho pensessim

Com tenim a la resta de la gent? ESteu tots be? Se us envien petonets i ens agradara saber de vosaltres.....

2 comentaris:

  1. Guapooosss!!!
    Quina enveja que em feu. Us juro que vaig pensar en vosaltres el dia de l'orgull, però va ser només un moment... vaig preferir oblidar-ho per no deprimir-me aquí Girona! M'alegro que estigueu bé, de fet ahir vaig veure la Marta i em va dir que havíeu obert aquest bloc, per això avui he entrat.
    Molts petons a tots dos i cuideu-vos molt!

    Laura F.

    ResponElimina
  2. Hola!!
    anava a posar "com va tot?" però ja es veu que us va de conya!!
    Gràcies per tot el que aneu comentant, m'agrada llegir-vos ... Una coseta ...
    MÉS FOTOS PLISPLAU!!!!
    fotos del festival de l'orgull gay, fotos del carpenter fent pipí, fotos del cotxe de la T&L,...
    Damià: espero que m'investiguis el tema quuueer, eh?
    Petons!!
    À.

    ResponElimina